Pelakon Datin Paduka Eina Azman meluahkan rasa sedi apabila pembantu rumah kesayangannya yang dikenali sebagai Megawati mengambil keputusan untuk pulang ke Acheh, Indonesia.

Sempat Menyambut Ulang Tahun Bersama

Menurut selebriti itu, Megawati yang disapa Eina sebagai Bibik Mega merupakan antara pembantu rumah yang sudah berkhidmat selama lima tahun dengannya.Malah, dia turut berkesempatan untuk meraikan hari ulang tahun Bibik Mega yang ke-25 tahun.

“Selamat Ulang Tahun buat bibik yang paling saya sayang Megawati yang ke 25 tahun. Terima kasih atas segala yang kamu berikan untuk keluarga saya.

video


Saya sedih sebab ini birthday Mega yang terakhir sebelum Mega balik ke Acheh selepas 5 tahun bekerja dengan saya. Mega ni apa yang dia tak boleh buat? Semua boleh..”-Kongsi Eina

Sukar Untuk Dapatkan Pembantu Rumah Seperti Mega. Jelas Eina, dia akui memang mudah untuk mendapatkan pembantu rumah yang baru namun tidak mungkin akan sama seperti pembantu rumah kesayangannya itu.

“Nak dapat bibik baru memang senang tapi belum tentu boleh dapat macam kamu. Post ini special untuk kamu Megawati sebab saya sayang kamu. Sekian dari saya majikan mu yang suka bebel.”- katanya

Terdahulu, Eina pernah berkongsi rasa sedihnya apabila salah seorang pembantu rumahnya yang dikenali sebagai Nur mengambil keputusan untuk pulang ke Indonesia. Selain itu, Eina turut menceritakan bahawa Nur yang disapa Eina sebagai Bik Nur merupakan antara pembantu rumahnya yang paling lama berkhidmat bersamanya. Malah segala susah senang Eina sekeluarga turut dirasai pembantu rumahnya itu.



Sumber : Murai

Sumber : https://earnsupport.com/

Post a Comment

Ada sebarang soalan berkaitan halaman atau cadangan, sebarang bentuk penulisan serta komen adalah dibawah tanggungjawab dan risiko anda sendiri tertakluk pada Akta 588 SKMM

Terbaru Lebih lama