Susulan tular video seorang wanita meng4muk di kedai serbaneka gara-gara ber4ng apabila anak lelakinya ditvduh mencvri oleh seorang pekerja, empunya diri tampil menjernihkan situasi tegang.

Menerusi siaran langsung di Facebook miliknya, pemilik akaun Wan Nor Baizura memohon maaf dengan rela hati kepada staf kedai serbaneka itu sambil ditemani suami dan anak-anak.



Menangis teresak-esak, wanita terbabit menyesal kerana sudah bertindak keterlaluan namun katanya hati dia luluh apabila anak kesayangan ditvduh mencvri.


Saya nak tengok cctv baru puas hati. Saya dah kena kec4m satu Malaysia. Saya sebagai seorang ibu, maruah saya pun dah terc4lar. Saya orang meniaga.

Saya marah ada sebab, saya ada dua anak. Hati ibu mana tak luluh bila anak balik bagitau dia kena tuduh mencvri. Saya minta maaf. Ini pengajaran untuk saya dan ada hikmah apa yang berlaku. Kira
kes ini dah selesai ya.

 

Wanita yang menggelarkan dirinya sebagai ‘Kak Long’ memberitahu dia akan menarik semula laporan polis yang dibuat semalam.Dalam perbualan itu, pekerja kedai tersebut turut mended4hkan anak wanita terbabit tidak mencvri selepas menyemak rakaman kamera litar tertutup (CCTV).

Malah katanya lagi, tidak ada kerosakan berlaku selepas anak kecil itu bertindak menend4ng barangan yang berada di kedai tersebut.

Komen Netizen:




Sumber: Facebook Wan Nor Baizura

Sumber : https://ohbulan.com/

Post a Comment

Ada sebarang soalan berkaitan halaman atau cadangan, sebarang bentuk penulisan serta komen adalah dibawah tanggungjawab dan risiko anda sendiri tertakluk pada Akta 588 SKMM

Terbaru Lebih lama