Setiap pasangan yang sudah mendirikan rumah tangga sudah pastinya mengimpikan supaya hubungan tersebut berkekalan buat selama-lamanya. Bagaimanapun, kehadiran orang ketiga secara tidak langsung boleh menyebabkan hubungan tersebut menjadi retak dan membawa kepada pencer4ian.

Suami cur4ng dengan adik ipar sendiri.




Seperti kisah meruntun hati dikongsi seorang wanita cekal dari negara seberang di laman TikT0k mendkwa suaminya berIaku cur4ng dengan adiknya sendiri. Menerusi video pendek yang dikongsi, dapat dilihat tangan suaminya berada di kepala adiknya dan mereka dipercayai sedang duduk berdua-duan.

Bahagia ya kalian, aku ikhlas Ya Allah.

Pemilik video ini juga sempat menceritakan adik perempuannya dahulu pernah bercinta dengan suaminya namun perhubungan tersebut berakhir dengan perpisahan. Pada mulanya wanita cekal ini men0lak untuk berkahwin dengan lelaki berkenaan berikutan statusnya yang pernah menjadi bekas kekasih kepada adiknya.

Namun, atas persuratan takdir wanita ini dipertemukan jodoh dengan suaminya dan mendapat restu daripada keluarga mentuanya.

Siap update dekat Facebook.


Apa yang lebih mengej0tkan, apabila adik kepada wanita ini dikenali sebagai Shella sempat memuat naik foto abang iparnya di laman Facebook berserta emoji love.


Papa muda saya ni bos.

Bukan itu sahaja, lelaki ini menerusi WhatsApp juga sempat meminta supaya isterinya tidak berkongsi apa yang terjadi di antara mereka di laman Facebook dan meng@du kepada emaknya.


Dia di sini mohon supaya tak viralkan hubungan mereka. Di mana hati kalian? Ya Allah.

Difahamkan, pasangan ini masih belum bercer4i dan menerusi ruangan k0men rata-rata netizen turut kasihan dengan nasib yang menimpanya. Ujar netizen lagi, lelaki berkenaan tidak layak dijadikan suami dan memberikan nasihat supaya mereka bercer4i.

Video penuh:






Sumber: rdeafirly

Via ohbulan

Post a Comment

Ada sebarang soalan berkaitan halaman atau cadangan, sebarang bentuk penulisan serta komen adalah dibawah tanggungjawab dan risiko anda sendiri tertakluk pada Akta 588 SKMM

Terbaru Lebih lama