Bukan senang untuk menerima semula pasangan yang pernah meninggaIkan kita pada masa lalu. Namun, jika Tuhan berkehendak dan jodoh masih panjang, perkara itu bukanlah sesuatu yang mustahil.
Nikah semula dengan lelaki yang sama.

H4l ini samalah seperti perkongsian seorang pengguna TikT0k dikenali sebagai @naizatulsyifaa apabila memuat naik video bernikah di pejabat agama dengan pasangannya.

Menerusi kapysen yang disertakan, @naizatulsyifaa memaklumkan yang mereka sebelum ini pernah turun naik mahkamah, namun kembali bernikah semula dengan orang yang sama.




Hebat peranc4ngan Allah S.W.T

Wanita yang telah mempunyai seorang anak itu meluahkan rasa syukur yang tidak terhingga kepada Allah S.W.T kerana begitu hebat perancanganNya sehingga dia kembali bergelar isteri kepada lelaki yang sama.

Susulan daripada itu, pengguna TikT0k berkenaan berharap agar orang ramai dapat mendokan agar mereka terus bahagia dan perkara Iampau tidak berulang semula.


Kuat jodohnya, sama2 baiki kesilapan

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan komen menzahirkan rasa gembira serta tumpang bahagia melihat dua hati bersatu semula.

Kebanyakan daripada mereka juga mendoakan agar pasangan ini dapat mengekalkan perkahwinan tersebut hingga ke akhir hayat dan berharap pasangan ini dapat membentuk keluarga yang lebih baik di masa akan datang.






Sumber: TikTok @naizatulsyifaa

Via omm

Post a Comment

Ada sebarang soalan berkaitan halaman atau cadangan, sebarang bentuk penulisan serta komen adalah dibawah tanggungjawab dan risiko anda sendiri tertakluk pada Akta 588 SKMM

Terbaru Lebih lama