Walaupun namanya kini menyepi dari dunia hiburan, pelawak terkenal, Shuk Sahar tetap diingat dengan pelbagai k0ntr0versi yang melanda dirinya sejak beberapa tahun kebelakangan ini.

Baru-baru ini, dia sekali lagi tuIar apabila dipercayai dirakam keluar dengan seorang wanita m!steri dan bukan isterinya. HaI tersebut mengund4ng pelbagai spekuIasi netizen yang mendkwa wanita tersebut adalah individu sama yang menjadi pvnca perg0lakan rumah tangganya sebelum ini.
Kereta masuk parit.

Namun, begitu, pagi tadi viraI satu lagi video yang dirakam oleh seorang pengguna TikT0k dikenali sebagai @afiqazman369 yang memperlihatkan pelawak itu sedang berdiri di pinggir jalan sambil melihat keretanya yang terhumban masuk ke dalam parit.




Sempat lagi bergur4u.

Walaupun tiada sebarang kenyataan daripadanya, namun terdengar yang Shuk hanya berseloroh apabila melihat kenderaan tersebut berada di dalam parit.

Dapat dilihat juga jalan yang dilalui sedikit sempit seperti jalan di kampung-kampung.
Katanya dekat Bukit Mertajam.

Disebabkan video berkenaan mendapat tontonan lebih dari 600,000 viewers kurang dari sehari ia dimuat naik, ramai yang meninggalkan komen diruangan TikT0k @afiqazman369 dengan nada bergurau apabila melihat kejadian tersebut.

Ada juga yang bertanyakan dimana l0kasi kejadian itu memandangkan suasana terb4bit seperti berada di kampung.



“Gad0h kot sebab haritu viraI”


“Setiap yang berlaku pasti ada sebab”



“Tutup muka semua pun orang kenal”


“Gad0h ke dalam kereta tu, sampai ke tebing”


“Takkan kereta sendiri tak boleh handle“



Sumber: TikTok @afiqazman369

Via omm

Post a Comment

Ada sebarang soalan berkaitan halaman atau cadangan, sebarang bentuk penulisan serta komen adalah dibawah tanggungjawab dan risiko anda sendiri tertakluk pada Akta 588 SKMM

Terbaru Lebih lama