Setiap pasangan yang bercinta sudah pasti ingin mengakhiri hubungan itu dengan lkatan perkahwinan yang sah

Toleransi dalam hubungan sangatlah penting, kedua-dua pihak harus saling memahami antara satu sama lain dan berbinc4ng betul-betul tentang fasa seterusnya.

Namun, nasib tidak menyebelahi pemuda ini apabila dia mendapat tahu kekasihnya tiba-tiba bertunang dengan orang lain telah mencvri tumpuan ramai di TikT0k.

video:



Baru je keluar sama-sama, tiba-tiba dapat tahu kekasih bertunang dengan orang lain

Menerusi video yang dimuat naik oleh pengguna bernama @terlaluc0mplicated dengan kapsyen “hebat permainan dia, semalam keluar elok-elok, harini dah jadi tunang orang lain, manusia memang takda hati macam ni gamaknya,” kelihatan dia berkongsi perbualan bersama kekasihnya itu melalui aplikasi WhatsApp.

Gad!s itu pada mulanya memberitahu dia ada kenduri kawan yang perlu dihadiri, namun dia sempat berseloroh kononnya itu merupakan kenduri dia sendiri.

Tanpa disangka-sangka, pemuda itu mendapat tahu pada hari kejadian rupa-rupanya memang kekasihnya itu mengikat tali pertunangan bersama lelaki lain.

Dia yang terkej0t pantas menghantar mesej kepada gad!s itu dan bertanya mengapa dia dicur4ngi seperti itu dan kec3wa kerana kekasihnya tidak jujur dalam hubungan mereka. Gad!s tersebut hanya mampu meminta maaf.





“Berat ujianmu bro, stay strong. Moga dapat pengganti yang lebih baik. Kifarah tu wujud, takpa Allah kan ada” – Netizen

Susulan tularnya video berkenaan yang kini telah mencecah 2.2M views, 207.9K likes dan 15.8K shares di laman TikT0k, rata-rata netizen turut merasa ger4m dengan apa yang gad!s itu lakukan.

Malah, ramai yang memberikan kata-kata semangat buat pemuda tersebut supaya terus kuat dan mendoakan agar dia mendapat pengganti lebih baik nanti.

Berikut di bawah adalah antara k0men menarik daripada netizen di TikT0k:



Tak sangka rupa-rupanya zaman sekarang ramai lagi manusia yang tak ada hati perut. Suka hati je mainkan perasaan orang macam ni ya.

Sumber says.com

Post a Comment

Ada sebarang soalan berkaitan halaman atau cadangan, sebarang bentuk penulisan serta komen adalah dibawah tanggungjawab dan risiko anda sendiri tertakluk pada Akta 588 SKMM

Terbaru Lebih lama