Tengok video tu banyak kali pun rasa peIik dan hairan dah kenapa tiba-tiba nak buka pintu kereta tengah jalan raya weh?! Kesian penunggang dan pemb0nceng motosikal tu terb4bas, mesti terkej0t.

Sikap sambil lewa ada atas jalan raya ni memang tak boleh dimaafkan, lagi-lagi bila orang yang ikut peraturan pula jadi mngsa. Korang pernah kena macam ni tak?

Kejadian kemalangan itu berjaya dirakam dashc4m milik kereta di belakang, menunjukkan sebuah motosikal yang dinaiki dua orang wanita terb4bas dan mel4nggar kereta Perodua Axia. Ia berpunca kerana mngsa cuba mengelak pintu kereta Toyota Vios yang tiba-tiba dibuka seorang penumpang wanita.

 


Orang ramai pun peIik kenapa tiba-tiba nak buka pintu kereta tengah-tengah jalan raya?

Berdasarkan lap0ran, kej4dian itu berlaku di Melaka dan perbuatan penumpang wanita itu mendapat kec4man ramai. Sudahlah buka pintu tengah-tengah jalan, tak pandang belakang pula tu sebelum buka pintu, memang ger4m tengok!

Nasib baik tiada keced3raan serius tapi kesian juga dengan pemilik kereta Perodua Axia tu sebab kereta kemek. Harap pemilik Axia motor minta ganti rugi dengan penumpang wanita tu.

Sumber: Facebook

Via OhMedia.

Post a Comment

Ada sebarang soalan berkaitan halaman atau cadangan, sebarang bentuk penulisan serta komen adalah dibawah tanggungjawab dan risiko anda sendiri tertakluk pada Akta 588 SKMM

Terbaru Lebih lama