Setiap pas4ngan yang bercinta pasti impikan hubungan yang dibina kek4l hingga ke jinjang pelamin, namun lelaki ini terp4ksa melup4kan hasr4tnya itu kerana tidak mampu memenuhi permint4an ibu kek4sihnya.

Menerusi satu vide0 tul4r di TikT0k, Ahmad Syahriman berkata dia hanya memiIiki pendap4tan pendapatan sederhana dan tidak mampu menyediakan w4ng hant4ran sebanyak RM30,000 yang diminta.

Menerusi vide0 dik0ngsikan, Syahriman memvat naik gambar memap4rkan dirinya dipercayai bekerja sebagai pegawai pemeriksa kesih4tan sedang melakukan tug4san r0ndaan.

Tid4k mampv menvnaikan pemintaan tersebut, Syahriman berkata dia terp4ksa melep4skan kekasihnya serta mendoakan agar g4dis itu dipertemukan dengan jodoh lebih baik.

Perk0ngsiannya mendapat pelb4gai re4ksi daripada n3tizen yang terkejut dengan jumlah wang hant4ran yang diminta serta mendoakan jejaka itu dipertemukan dengan wanita lebih baik.

Dalam pada itu, ramai yang tidak bersetuju dengan jumlah hant4ran yang diminta apatah lagi ia membeb4nkan pih4k lelaki. Tidak kurang juga, ada yang bersetuju dengan tindakan lelaki itu ‘angk4t kaki’ serta mengatakan ada hikm4h diseb4lik kej4dian.







Sumber:TikTok mr_syahriman

Post a Comment

Ada sebarang soalan berkaitan halaman atau cadangan, sebarang bentuk penulisan serta komen adalah dibawah tanggungjawab dan risiko anda sendiri tertakluk pada Akta 588 SKMM

Terbaru Lebih lama