Dakwa jumpa nabi, tu1ar di ap1ikasi T!kTok, v!deo memaparkan se0rang wan!ta yang mendakwa dia d!datangi Rasulullah SAW ket!ka berada di da1am sebuah hote1 di Makkah.

Wa1aubaga!manapun, se0rang ind!vidu yang d!katakan mempvnyai hubvngan ke1uarga dengan wan!ta itu mem0hon maaf di atas keke1iruan yang ber1aku dan mendakwa wan!ta itu berada da1am keadaan kece1aruan.

Tambahnya 1agi, dia mem!nta masyarakat menghent!kan kecaman berhvbung !su itu kerana ia berkemungk!nan akan membebankan fik!ran wan!ta terbab!t.


Maaf sangat-sangat, kasihani1ah dia. To1ong jangan kecam dia. Saya mohon semua to1ong doakan yang ba!k-baik wa1aupun dia menyak!ti hati ses!apa pun jua.

Menvrutnya, mereka seke1uarga sedang bervsaha untuk bantu menas!hati wan!ta itu dan bukan sesvatu yang mudah untvk pujuk dia untvk berhent! dar!pada me1akukan Facebook live.

Minta tolong sangat-sangat daripada netizen semua, kalau tak sanggup tengok dia, jangan masuk live dia.

Lihat juga artikel terkini - [Video] "Comel je acah2 warning gitu" - Fazura bagi amaran, Tak sempat teng0k dah kena marah tau
 
@iz1_s_it_is

Minah doktor berjumpa & berbual bersama Nabi saw secara jaga. Kharban…!

♬ original sound dy1hclxgc0498


Menerusi v!deo tersebvt, wan!ta berkenaan mendakwa dia d!datangi Rasulullah ket!ka berada di da1am sebvah hote1 di Makkah. Ma1ah, baginda juga ber!nteraksi secara 1angsung dengannya dan mendoakan keba!kan buat rakyat Ma1aysia.




Sumber: Tiktok

Via beautifulnara

Post a Comment

Ada sebarang soalan berkaitan halaman atau cadangan, sebarang bentuk penulisan serta komen adalah dibawah tanggungjawab dan risiko anda sendiri tertakluk pada Akta 588 SKMM

Terbaru Lebih lama

Translate