Gara-gara memiliki wajah mirip Datin Seri Heliza Helmi, seorang wanita ini mencuri tumpuan warganet selepas peny4nyi dan aktivis kemanusiaan itu selamat mendirikan rumah tangga pada 1 Januari lalu.

Menurut wanita dikenali sebagai Siti Masitah itu, dia mengakui menerima banyak pesanan mesej berhubung perkahwinan seIebriti tersebut selain pengikutnya juga semakin bertambah di media sosiaI.


“Tadi tengahari (1 Januari) kami pi kenduri kahwin. Dah lama tak pekena nasi kenduri. Alhamdulillah, pembukaan awal tahun 2022 ni dapatlah jamah nasi kenduri.

“Pada masa yang sama, ramai pulak yang piyem dan mention CikMasz (nama panggilannya) memberitahu perkhabaran gembira.. “Heliza dah kahwin kak”

“Patutlah kat TikTok tetiba bertambah followers CikMasz. Tak tau lah sampai bila CikMasz ni nak dikaitkan dengan Heliza. Padahal ni CikMasz selalu kait mengait benang je,” tulisnya menerusi sebuah p0sting di laman Facebook.


Malah, wanita yang dipercayai menjalankan bisnes berasas pr0duk mengait itu turut menjadi perhatian di aplikasi TikT0k selepas memuat naik satu video k0mpilasi bersama suaminya, Syukor Sharif.




Menerusi video berkenaan, wanita menetap di Pulau Pinang itu berkongsi tangkapan skrin komen seorang lndividu yang terkeIiru menganggap foto Masitah sebagai Heliza bersama seorang ‘lelaki asing’.
“Ya Allah, ingatkan Heliza Helmi, mirip sangat. Ingatkan dengan suami dia ke, nampak lain macam. Betul-betul ingat suami dia dah buang janggut sampai jadi rupa begini,” tulis individu tersebut.

Meninjau ke ruangan k0men, rata-rata mengakui wajah wanita tersebut seiras Heliza yang boleh membuatkan ramai keliru sekiranya tidak diselidik dengan betul.
Sama lahhh!


Ramai kembar Heliza ni…


Sekali pandang boleh jatuh fitn4h.


Ingat Heliza dengan bekas kekasih.


Terdahlu, Heliza atau nama penuhnya Nur Heliza Helmi berkahwin dengan ahli perniagaan Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman yang membawa imej berjamb4ng panjang sehingga dikut0k netizen.



Sumber: Facebook CikPuan SitiMasitah , TikTok @cikmasz_crochet , Instagram Heliza Helmi

Via omm

Post a Comment

Ada sebarang soalan berkaitan halaman atau cadangan, sebarang bentuk penulisan serta komen adalah dibawah tanggungjawab dan risiko anda sendiri tertakluk pada Akta 588 SKMM

Terbaru Lebih lama

Translate