Bagi golongan pelajar yang tinggal jauh daripada ahli keluarga, pasti teringin mahu pulang ke rumah pada setiap hujung minggu. Tapi apakan daya, kesibukan tugas membuatkan mereka terus berjuang dalam pembelajaran.

Mungkin situasi seperti itu dilalui seorang gad!s, Asfa Afza Zaki apabila akhirnya dapat bertemu dengan ahli keluarga selepas empat bulan menahan rindu terhadap mereka.


Menerusi satu perkongsian video di apIikasi TikT0k, gadiis berusia 23 tahun itu dilihat tidak dapat menahan sebak sebelum men4ngis teri4k ketika dijemput ibu bapanya untuk pulang ke rumah.

4 bulan tak dapat balik!




Sambil memeluk bapanya yang berada di tempat pemandu, Asfa meluahkan rasa rindu terhadap kedua-dua orang tuanya sekali gus teruja bagi menikmati waktu terluang bersama ahli keluarga.
Asfa rindu ibu dengan ayah, Asfa nak balik. Jommm (balik),” kata gadis itu sambil dipujuk ibu bapanya untuk masuk ke dalam kereta.


Rakaman berdurasi 30 saat itu meraih 472,000 tontonan selain lebih 1,000 komen netizen berkongsi rasa terhibur melihat gelagat manja gadis berkenaan yang tetap dipuji comel walaupun men4ngis ‘tak ingat dunia’.

Men4ngis ternganga pun lawa!


Video ni mesti diungkit nanti.


Mak ayah pun suka mengus!k ya?


C0mel! Mesti anak bongsu.


Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan l0kasi pembelajaran Asfa namun dipercayai dia mengambil jurusan berkaitan kemahiran penyediaan dan pembuatan makanan.

Sumber: TikTok @asfaafza_zaki

Via omm

Post a Comment

Ada sebarang soalan berkaitan halaman atau cadangan, sebarang bentuk penulisan serta komen adalah dibawah tanggungjawab dan risiko anda sendiri tertakluk pada Akta 588 SKMM

Terbaru Lebih lama