Kasih sayang bapa terhadap anak memang t1ada tanding1nya. Apa sahaja sanggup di1akukan untuk menuna1kan hasrat anak terc1nta. Hal ini sama seperti satu v1deo yang tu1ar di laman media sosial apabi1a seorang ayah sanggup memandu jauh demi menghantar anaknya bertemu dengan kekasih hati.

Menerusi perkongs1an yang tu1ar di aplikasi TikTok, le1aki tersebut bert1ndak menghantar sendiri anak bujangnya pergi bertemu dengan kenalan baru di Taiping dari Kuala Lumpur.


Menurut ayahnya, mereka berkena1an me1alui media sosial dan ini merupakan kali pertama berjumpa kerana larangan rentas negeri yang berkuat kuasa sebelum ini. Tambahnya lagi, jelas ke1ihatan anak le1akinya itu berdebar ketika menunggu ket1baan teman wanitanya tiba di Aeon Mall Taiping.




“Anak nak jumpa buah hati pun kita hantar. First date katanya. KL to Taiping. Perkenalan melalui media sosial masa PKP. Kenapa la dekat sangat cari kawan nak oiii,” tulis ayahnya.

Setibanya kekasih hati di Aeon Mall berkenaan, mereka berjalan berduaan manakala ayah dan isterinya serta anak-anak menjamu selera di restoren nasi ayam. Lelaki itu sempat juga berseloroh mengatakan pandai anaknya memilih kekasih hati kerana begitu lawa dan sesuai.




“TERBAIK. JARANG TENGOK AYAH MACAM NI…”

Seh1ngga kini video tersebut menerima 55,900 tontonan dan dihujani komen memuji t1ndakan seorang bapa yang begitu sporting dan memahami perasaan anak. Tidak melepaskan peluang, warganet juga turut mahu melakukan perkara yang sama terhadap anak mereka pada masa hadapan.



Ada juga yang memuji dengan tindakan tersebut boleh menyebabkan hubungan ayah dan anak semakin akrab serta menjadikan keluarga lebih harmoni.


Sumber: TikTok Remy Damak

Via Sirap Limau

Post a Comment

Ada sebarang soalan berkaitan halaman atau cadangan, sebarang bentuk penulisan serta komen adalah dibawah tanggungjawab dan risiko anda sendiri tertakluk pada Akta 588 SKMM

Terbaru Lebih lama

Translate