Seorang wanita dipercayai usahawan k0smetik yang dikenali sebagai Sha Hassan tampil menjelaskan perkara yang sebenar selepas niat murninya untuk menolong ‘Abang Viva’ mengundang kec4man orang ramai di laman sosiaI.

Dipercayai, perkara itu tuIar apabila beberapa p0rtal melaporkan pemberian kereta oleh usahawan itu ditolak kerana bertujuan untuk pemasaran semata-mata.

Menerusi sebuah video yang dimuat naik di laman sosiaI, Sha menjelaskan bahawa Abang Viva atau nama sebenarnya Azwan, 29, tidak pernah men0lak tawarannya itu malah memberitahu akan menghubunginya selepas selesai membantu mngsa banjir di Pahang.

“Pada mulanya, saya hanya diamkan diri kerana tidak mahu keadaan bertambah ter0k dan saya juga tidak mem4ksa Abang Viva untuk menerima pemberian saya itu.

Penjelasan Sha Hasan tentang isu viral berkaitan Abang Viva.


“Dari awal niat saya ikhlas dan tidak lain tidak bukan untuk memberikan sumbangan demi memudahkan segala urusan untuk membantu lebih ramai orang.

“Malah Abang Viva pun tidak pernah tolak dan hanya menghantar mesej untuk menghubungi saya selepas ini,” katanya.

Dalam pada itu, Sha turut memuat naik beberapa gambar serta sebuah video menunjukkan perjumpaannya bersama Abang Viva di sebuah restoran di Bangi, Selangor semalam.





“Saya minta izin dengan abang Azwan untuk rakam video ini supaya dapat jelaskan kepada orang ramai yang membuat pelbagai andaian sebelum ini.

“Saya dan Abang Viva tidak ada masalah malah saya seronok dengar kisahnya yang menggalas tanggungjawab besar menjaga orang tuanya dan sekarang membantu orang ramai tanpa menghiraukan apa sahaja haIangan,” ujarnya.

Sementara itu, Azwan melalui Live Facebook memberitahu akan menerima kereta pacuan empat roda daripada Sha minggu hadapan selepas beberapa urusan diselesaikan. Dia juga meminta orang ramai tidak lagi mengec4m Sha dan membuat pelbagai tud0han.

Video di By Awan Omar
 

Posted by Azwan Omar on Sabtu, 1 Januari 2022


Sumber : Kosmo Online

Via awattsyeikhh

Post a Comment

Ada sebarang soalan berkaitan halaman atau cadangan, sebarang bentuk penulisan serta komen adalah dibawah tanggungjawab dan risiko anda sendiri tertakluk pada Akta 588 SKMM

Terbaru Lebih lama

Translate