Seorang penceramah bebas bergelar ustaz baru-baru ini ada membuat pendedahan mengenai dirinya yang tldak divaksln dan mendkwa turut membawa jemaah yang tldak disuntik ubat pelali itu ke Arab Saudi untuk melaksanakan umrah.

Pengakuan tersebut telah dikongsikan ustaz itu di laman Instagram miliknya pada hari Sabtu yang lalu.

Tulisnya dalam hantaran tersebut, dia mengaku dirinya tldak pernah divaksln dan membawa orang vaksln yang tldak vaksln ke Saudi.


Tambah penceramah bebas itu lagi, vaksl adalah duit dan mata pencarian untuk mereka yang bergelar ‘pakar’ dan mendkwa ramai sebenarnya jemaah umrah yang tldak divaksln.

Terdahulu, Kementerian Kesihatan Malaysia memaklumkan bahawa pihak mereka telah mengesan 17 daripada 122 individu telah dijangklti varlanOmlcron setakat 4 Januari lalu dan didapati tldak mempunyai rekod vakslnasi COVlDl9.


Ujar Menteri Kesihatan Khairy Jamaluddin, KKM kini sedang menylasat rekod pengembara dari luar negara yang tldak mempunyai sejarah vakslnasl, adakah kerana mereka memiliki msalah kesihatan atau semata-mata tldak mahu mengambil suntikan pelali itu.

Sumber : beautifulnara


Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Post a Comment

Ada sebarang soalan berkaitan halaman atau cadangan, sebarang bentuk penulisan serta komen adalah dibawah tanggungjawab dan risiko anda sendiri tertakluk pada Akta 588 SKMM

Terbaru Lebih lama

Translate