Seorang lelaki yang dikenali dengan nama Uziel Martínez meluahkan rasa kec3wa dan sed!h apabila ditinggalkan teman wanitanya selepas sebulan dia mendermakan buah pinggangnya kepada ibu wanita itu.

Ditinggalkan lepas derma buah pinggang.


Uziel Martínez berkongsi beberapa video di TikT0k menceritakan bagaimana dia rela menawarkan diri untuk mendermakan buah pinggangnya kepada bakal ibu mertuanya itu. Menurut lelaki yang berasal dari Baja, California ini, dia menyangka dengan melakukan perkara itu dapat membuktikan keikhlasan cinta sekaligus dapat menyeIamatkan hubungannya bersama wanita tersebut namun siapa sangka peng0rbanannya itu langsung tidak dihargai.

Memetik lap0ran Daily Star, beberapa minggu selepas mendermakan buah pinggang, Uziel Martínez ditinggalkan sang kekasih dan wanita itu seterusnya nekad untuk mengahwini lelaki lain. Tak dapat digambarkan betapa remuknya hati Uziel apabila wanita yang dicintainya selama ini tergamak berpaling tadah bersama lelaki lain.

Saya dermakan buah pinggang untuk ibunya dan dia tinggalkan saya. Sebulan kemudian, dia berkahwin dengan lelaki lain.

Akui tak simpan dendam.


Sementara di video lain, Uziel Martínez yang dipercayai berbicara menggunakan bahasa Mexico mendkwa dia langsung tidak menyimpan dend4m terhadap bekas teman wanitanya itu.

Sebenarnya saya baik-baik saja dari segi em0si, saya fikir begitu juga dia. Saya dengan dia tidak ada apa-apa, kami mempunyai hubungan baik. Kami bukan kawan, tetapi kami juga tidak memb3nci antara satu sama lain.
Video yang dikongsikan Uziel Martínez telah mendapat hampir 14 juta tontonan dan kebanyakan netizen turut bersimpati dengan nasib yang dilalui lelaki ini. Mereka tidak henti-henti memberikan kata-kata semangat buat Uziel Martínez. Malah netizen berpendapat bahawa wanita terbabit pasti akan menyesaI suatu hari nanti kerana telah meninggaIkan seorang lelaki yang sangat baik dan ikhlas mencintainya.

Sumber: Daily Star, Mirror UK.

Via ohbulan

Post a Comment

Ada sebarang soalan berkaitan halaman atau cadangan, sebarang bentuk penulisan serta komen adalah dibawah tanggungjawab dan risiko anda sendiri tertakluk pada Akta 588 SKMM

Terbaru Lebih lama